baner
baner
baner
Bosch Rexroth Sp. z o.o.

Fotogaleria

galeria
Katastrofy i wypadki kolejowe

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Przebudowa torowiska w al. Hallera w Gdańsku

21 czerwca w siedzibie spółki Gdańskie Inwestycje Komunalne – inwestora zastępczego przedsięwzięcia, otwarty został przetarg na przebudowę torowisk w Al. Generała. J. Hallera na odcinku od ulicy Pstrowskiego do Pętli Brzeźno Plaża. Kwota jaką zamawiający planował przeznaczyć na wykonanie zadania to 29 795 925,65 brutto. Poniżej złożone oferty:

  • Przedsiębiorstwo Inżynieryjnych Robót Kolejowych „TOR-KRAK” z Krakowa sp z o.o.– 16 558 075,51
  • POL DRÓG Gdańsk sp z o.o.– 18 777 851,00
  • TORPOL Poznań sp. z o.o.– 19 091 655,33
  • Trakcja Polska SA Warszawa – 17 653 732,44
  • Konsorcjum: TOR-KAR-SSON Warszawa /WPRD GRAVEL Gdańsk – 17 130 837,30 


Oferty sprawdza teraz komisja przetargowa. 

Zakres przedsięwzięcia:

Zad. 3.6. Przebudowa torowisk w Al. Hallera na odcinku od ul. Pstrowskiego do Pętli Brzeźno Plaża.

Zakres rzeczowy obejmuje:

  • Przebudowę ok. 3,5 kmb toru pojedynczego w tym 1 kpl. rozjazdu
  • Wykonanie odwodnienia torowiska - na całej długości drenaż jednostronny
  • Przebudowę sześciu peronów tramwajowych „Grudziądzka”, „Chrobrego”, „Dworska” o łącznej powierzchni 675 m²
  • Montaż nowych wiat przystankowych na peronach 2177 Grudziądzka kier. Nowy Port, 2176 Grudziądzka kier. Stogi, 2179 Chrobrego kier. Nowy Port
  • Wykonanie osłon przeciwrozbryzgowych na długości w/w sześciu peronów
  • Wymianę nawierzchni drogowej (bitumicznej, z płyt betonowych oraz kostki betonowej i kamiennej) na nawierzchnię z płyt gumowych na przejazdach torowo-ulicznych
  • Remont chodnika z kostki betonowej na powierzchni 165 m²;
  • Przebudowa sieci trakcyjnej
  • Wykonanie kanalizacji kablowej czterootworowej 4 x Ø 110 (jedna z czterema wtórnikami HDPE Ø32 mm) wzdłuż torów tramwajowych


TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin wykonania zamówienia: 4 miesiące od zawarcia Umowy.

Termin wykonania I etapu robót w zakresie robót warunkujących możliwość przywrócenia ruchu tramwajowego (tory, perony, dojścia do peronów, przejazdy torowo – uliczne, sieć trakcyjna oraz jezdnie z wyjątkiem bitumicznej warstwy ścieralnej gr. 4 cm), bez konieczności jego powtórnego zatrzymania przy wykonywaniu pozostałych robót: 3 miesiące od zawarcia Umowy.

Etap wskazany w punkcie 2 powyżej stanowi tzw. „Kamień Milowy” wykonania zamówienia i musi zostać uwzględniony przez wykonawcę w harmonogramie szczegółowym.

Zamawiający wymaga przygotowania i stosowania w okresie budowy systemu wykonawstwa 2 zmianowego przez 6 dni w tygodniu w godz. 6.00-22.00 w okresie do zakończenia robót I etapu.



Autor: (źródło: GIK, 21.06.2011)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.