baner
baner
baner
Zakład Zespołów Napędowych – ZZN Liugong Dressta Machinery Sp. z o.o.

Fotogaleria

galeria
Akademia Małego Kolejarza

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Przebudowa urządzeń SRK wraz zabudową urządzeń elektrycznego ogrzewania rozjazdów w stacji Kraków Batowice

W dniu 3 października 2011 r., PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Krakowie i Krakowskie Zakłady Automatyki S.A. zawarły umowę na opracowanie dokumentacji i wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy urządzeń sterowania ruchem kolejowym (SRK) wraz z zabudową urządzeń elektrycznego ogrzewania rozjazdów (EOR) w stacji Kraków Batowice, na linii nr 8 Warszawa Zachodnia – Kraków Główny Osobowy i linii nr 95 Kraków Mydlniki – Podłęże.

Umowę podpisali:

w imieniu PKP Polskie Linie Kolejowe S.A Centrum Realizacji Inwestycji:

  • Włodzimierz Żmuda - Dyrektor Oddziału Centrum Realizacji Inwestycji PKP PLK S.A. w Krakowie, 
  • Piotr Jendrzejczyk - Zastępca Dyrektora Oddziału


w imieniu Krakowskich Zakładów Automatyki S.A. 

  • 1. Marek Szczur – Wiceprezes Zarządu
  • 2. Paweł Zimny – Wiceprezes Zarządu 


Wartość umowy : 9 019 590 PLN brutto 

Termin realizacji : październik 2011 r. – styczeń 2012 r.

Zakres robót, będący przedmiotem umowy obejmuje:

  • wykonanie elektrycznej centralizacji rozjazdów w stacji Kraków Batowice,
  • zabudowanie blokady liniowej EAP na szlakach: Kraków Batowice – Raciborowice, Raciborowice – Zastów, Kraków Batowice – Nowa Huta ,
  • zabudowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania rozjazdów w stacji Kraków Batowice,
  • zorganizowanie przebiegów po torze nr 6 w stacji Kraków Katowice.


Wykonanie elektrycznej centralizacji rozjazdów, zwiększy przepustowość linii nr 8 Warszawa Zachodnia – Kraków Główny i linii nr 95 Kraków Mydlniki – Podłęże.

Umożliwi również płynny przejazd z linii nr 8 na linię nr 95 do Krakowa Nowej Huty. Ponadto, pozwoli na wprowadzenie ewentualnych objazdów ( np. przy realizacji robót w ramach modernizacji linii E30 ) pociągów pasażerskich od Podłęża przez stację Kraków Nowa Huta do stacji Kraków Główny oraz pociągów towarowych do stacji Kraków Prokocim Towarowy.


Autor: (źródło: PKP PLK S.A., 19.10.2011)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.