baner
baner
baner
AARSLEFF Sp. z o.o.

Fotogaleria

galeria
Katastrofy i wypadki kolejowe

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Przeładunki w DCT Gdańsk przekroczyły już poziom obrotów z 2009 roku

DCT Gdańsk, największy polski terminal kontenerowy odnotował dynamiczny wzrost przeładunków w pierwszej połowie 2010 roku. W czerwcu 2010 roku przeładunki przekroczyły wolumen obsłużony w całym 2009 roku osiągając wielkość 173 279 TEU.

Miesięczne przeładunki w DCT Gdańsk stale rosną i w czerwcu przekroczyły poziom 36 000 TEU. W 2010 roku terminal planuje potroić obroty z 2009 roku i przeładować około 450 000 TEU.

Dynamiczny wzrost ilości obsługiwanych kontenerów przez DCT pozwala przyspieszyć plany inwestycyjne związane z zakupem większej ilości sprzętu przeładunkowego.

Dyrektor Zarządzający DCT Gdańsk, Boris Wenzel skomentował:

- Dzięki stale rosnącej wydajności przeładunkowej DCT Gdańsk ma nadal znaczny potencjał i możliwości obsługi nowych klientów z taką samą wysoką jakością, do jakiej przyzwyczailiśmy naszych klientów. Spodziewamy się, że w najbliższym czasie uda nam się sfinalizować zakup dodatkowych urządzeń przeładunkowych, aby stopniowo zwiększać naszą roczną zdolność przeładunkową do 1 000 000 TEU w celu zmaksymalizowania potencjału istniejącej infrastruktury, a tym samym odpowiedzieć na zapotrzebowanie rynku.

W dłuższej perspektywie plany rozwojowe pozwolą DCT Gdańsk osiągnąć zdolność przeładunkową na poziomie 4 000 000 TEU do obsługi linii przenoszących się tu z tradycyjnych północnoeuropejskich hub’ów w celu skorzystania z wysokiej jakości usług terminalu i jego doskonałej lokalizacji do obsługi rynku polskiego oraz Europy centralno-wschodniej.

DCT Gdańsk jest jedynym terminalem w Polsce i na całym Bałtyku obsługującym bezpośrednie połączenia żeglugowe z Dalekiego Wschodu armatora Maersk Line. Terminal także stale współpracuje z innymi liniami żeglugowymi dowożącymi swoje kontenery do Polski publicznymi feederami.


Autor: (źródło: DTC Gdańsk, 05.07.2010)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.