baner
baner
baner
TABOR DĘBICA Sp. z o.o.

Fotogaleria

galeria
Konkurs Mam Talent 2015

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Przetarg na budowę nowych dwupoziomowych skrzyżowań w obszarze LCS Nasielsk

14 lipca 2010 r. w siedzibie PKP PLK S.A. Centrum Realizacji Inwestycji w Warszawie zostały otwarte oferty, złożone w przetargu na budowę nowych wiaduktów – likwidację przejazdów w poziomie szyn.

Projekt o numerze 2005/PL/16/C/PT/001-09 składa się z 3 części:

Cześć 1 – zadanie nr 1 Budowa dwupoziomowego skrzyżowania drogi z torami kolejowymi, wiadukt drogowy w km 16,955 linii kolejowej E-65 Warszawa – Gdynia w ciągu ulicy Klasyków i ulicy Bohaterów w Warszawie.

Część 2 – zadanie nr 2 Budowa dwupoziomowego skrzyżowania drogi z torami kolejowymi wiadukt drogowy w km 18,888 linii kolejowej E-65 Warszawa – Gdynia w ciągu ulicy Mehoffera w Warszawie oraz budowa dwupoziomowego skrzyżowania drogi z torami kolejowymi – wiadukt drogowy w km 29,042 linii kolejowej E-65 Warszawa – Gdynia, w ciągu ulicy Partyzantów w Chotomowie.

Część 3 – zadanie nr 3 Budowa dwupoziomowego skrzyżowania drogi z torami kolejowymi w km 27,224 linii kolejowej E-65 Warszawa – Gdynia w ciągu Alei Róż i ulicy Krakowskiej w Legionowie.

W wyznaczonym terminie, tj. do 14.07.2010 r. do godz. 12.30, wpłynęło 7 ofert:

1. Oferta nr 1:

  • Energopol – Szczecin S.A.
  • Zakład Robót Mostowych – Mostar
  •  

Oferowana cena na poszczególne zadnia to: zadanie nr 1 kwota 12 470 209,69 EURO brutto; zadanie nr 2 - 10 826 854,03 EURO brutto, zadanie nr 3 – 9 568 042,49 EURO brutto.

2. Oferta nr 2:

  • Torpol Sp. z o.o.
  • Przedsiębiorstwo Usług Technicznych INTERCOR Sp. z o.o.
  • Mosty Poznań Sp.z o.o.
  •  

Oferowana cena na poszczególne zadnia to: zadanie nr 1 kwota 13 026 358,36 EURO brutto; zadanie nr 2 - 10 331 679,13 EURO brutto, zadanie nr 3 – 10 357 699,45 EURO brutto.

3. Oferta nr 3:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowo – Usługowe „JAWAL” Sp. z o.o.
  • Budownictwo Drogowe Budar Sp. z o.o.

 

Łączna kwota na wykonanie zadnia nr 3 to – 8 727 726,60 EURO brutto.

4. Oferta nr 4:

  • Katowickie Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego „BUDUS”
  •  

Łączna kwota na wykonanie zadnia nr 3 to – 6 883 888,21 EURO brutto.

5. Oferta nr 5:

  • Warszawskie Przedsiębiorstwo Mostowe „MOSTY” S.A.
  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowo – Mostowych Sp. z o.o.
  •  

Oferowana cena na poszczególne zadnia to: zadanie nr 1 kwota 11 485 892,47 EURO brutto; zadanie nr 2 - 10 729 020,31 EURO brutto, zadanie nr 3 – 11 409 078,23 EURO brutto.

6. Oferta nr 6:

  • Skanska S.A.
  •  

Łączna kwota na wykonanie zadnia nr 1 to – 11 548 469,75 EURO brutto.

7. Oferta nr 7:

  • „INTOP” Warszawa Sp. z o.o.
  • „INTOP” Tarnobrzeg Sp. z o.o.
  • „INTOP” Szczecin Sp. z o.o.
  •  

Oferowana cena na poszczególne zadnia to: zadanie nr 1 kwota 10 686 712,28 EURO brutto; zadanie nr 2 – 9 036 092,00 EURO brutto, zadanie nr 3 – 8 217 437 11 EURO brutto.

Komisja przetargowa rozpoczęła analizowanie złożonych ofert pod kątem ich zgodności z wymogami formalnymi i technicznymi. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 33 145 448,29 EURO netto.

W tym na zadanie nr 1, przeznaczono sumę 13 224 565,51 EURO netto, zadanie nr 2, 11 346 445,17 EURO netto, zadanie nr 3, 8 574 437,61 EURO netto.

Zadanie jest współfinansowane z Funduszu Spójności w ramach projektu FS 2005/PL/16/C/PT/001 „Modernizacja linii kolejowej E-65, odcinek Warszawa – Gdynia, etap II”.


Autor: (źródło: PKP PLK S.A., 20.07.2010)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.