baner
baner
baner
Vossloh Skamo sp. z o.o.

Fotogaleria

galeria
Konkurs Mam Talent 2015

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Przetarg na modernizację trzech peronów na stacji Katowice

Otwarto oferty złożone w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie „Przebudowy infrastruktury stacji Katowice w obrębie peronu 2,3,4” w ramach programu inwestycyjnego: „Modernizacja układu torowego na liniach nr 1, 137, 139 i infrastruktury służącej do obsługi podróżnych w obrębie stacji Katowice Osobowa”.

W siedzibie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Katowicach w dniu 13 czerwca 2011 r., odbyło się otwarcie ofert w ramach zadania pn.:„Przebudowa infrastruktury stacji Katowice w obrębie peronu 2,3,4” w ramach programu inwestycyjnego: „Modernizacja układu torowego na liniach nr 1,137, 139 i infrastruktury służącej do obsługi podróżnych w obrębie stacji Katowice Osobowa”. Wartość zamówienia została określona na kwotę 54 291 873,73 PLN brutto.

Oferty na realizację tego zadania złożyło ośmiu wykonawców:

Oferta Nr 1:

  • TSS GRADE a.s. , Słowacja
  • TSS GRADE POLSKA Sp. z. o.o., Wrocław
    oferowana cena: 68 729 331,15 zł brutto,
    termin wykonania: 30.11.2011


Oferta Nr 2:

  • Przedsiębiorstwo Robot Komunikacyjnych w Krakowie Spółka Akcyjna
    oferowana cena : 60 977 619,00 zł brutto,
    termin wykonania: 30.11.2012


Oferta Nr 3:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Specjalistycznego „TRANSKOL” Sp. z o.o., Kielce
    oferowana cena: 77 244 242,33. zł brutto,
    termin wykonania: 30.11.2012


Oferta Nr 4:

  • Bilfinger Berger Budownictwo, Warszawa
    oferowana cena: 79 741 429,50 zł brutto,
    termin wykonania: 30.11.2012


Oferta Nr 5:

  • Katowickie Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego „BUDUS” Spółka Akcyjna, Katowice - Lider Konsorcjum
  • Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie Sp. z o.o., Kraków
    oferowana cena: 57 559 258,69 zł brutto,
    termin wykonania: 30.11.2012


Oferta Nr 6:

  • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury, Warszawa
  • Warbud S.A., Warszawa
    oferowana cena: 91 348 147,59 zł brutto,
    termin wykonania: 30.11.2012


Oferta Nr 7:

  • EUROVIA POLSKA S.A., Kobierzyce
  • EUROVIA C.S a.s., Republika Czeska
    oferowana cena: 61 487 152,74 zł brutto,
    termin wykonania: 30.11.2012


Oferta Nr 8: 

  • Mostostal Warszawa S.A., Warszawa
  • Unitor B Sp. z o.o., Tychy
    oferowana cena: 74 883 753,00 zł brutto,
    termin wykonania: 17 m-cy od udzielenia zamówienia


Zadanie to będzie finansowane ze środków budżetowych i obejmuje roboty dotyczące: 

  • odbudowy nawierzchni kolejowej i wzmocnienia podtorza,
  • rewitalizacji konstrukcji przejść pod torami,
  • odbudowy /wykonania i montażu/ wiat peronowych na peronach: 1, 2, 3 i 4
  • zabudowy zadaszenia międzytorzy,
  • przebudowy schodów: zejść z peronów do przejścia zachodniego i wschodniego,
  • przebudowy krawędzi i nawierzchni peronów 2, 3 i 4,
  • wykonania fundamentów pod wiaty,
  • zabezpieczenia 6-ciu szybów dźwigów towarowych,
  • przebudowy instalacji wodociągowej, p-poż, kanalizacyjnej, odwodnieniowej,
  • montażu w przejściu środkowym 3 dźwigów platformowych na perony 1, 2, 3 dostosowanych do obsługi osób o
  • ograniczonej możliwości poruszania się,
  • przebudowy istniejących schodów ruchomych /i schodów granitowych na nowe, dwukierunkowe schody ruchome,
  • przebudowy instalacji elektroenergetycznych,
  • przebudowy sieci trakcyjnej nad torem nr 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,
  • budowy kanalizacji kablowej
  • wymiany sygnalizatorów i przytorowych elementów urządzeń srk przy torach nr 5, 3, 1, 2, 4, 6, 8, 10, 111,
  • przebudowy systemu informacji wizualnej podróżnych,
  • przebudowy systemów: sygnalizacji czasu (zegarów), informacji akustycznej (megafonowej)
  • i telewizji użytkowej TVU do obserwacji peronów i przejść pod torami,
  • budowy Dźwiękowego Systemu Ostrzegania na stacji. 


Autor: (źródło: PKP PLK S.A., 13,06.2011)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.