baner
baner
baner
CARGOTOR Sp. z o.o.

Fotogaleria

galeria
Akademia Małego Kolejarza

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Przetarg na nadzór inwestorski na modernizację E 30 na odcinku Kraków - Rzeszów

1 października 2010 roku PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłosiły postępowanie przetargowe dotyczące pełnienia nadzoru nad modernizacją linii kolejowej E30/C-E30, odcinek Kraków – Rzeszów.

Przedmiot zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami, administrowanie oraz koordynację realizacji umów zawartych na wykonanie prac projektowych i robót, objętych zakresem przetargów w ramach modernizacji linii kolejowej E30/C-E30 między Krakowem i Rzeszowem prowadzonych na odcinkach:

  • Przetarg nr 1.1 – odcinek Podłęże – Bochnia (23 km);
  • Przetarg nr 1.2 – odcinek Bochnia – Biadoliny (22,3 km);
  • Przetarg nr 1.3 – odcinek Biadoliny – Tarnów (18,9 km);
  • Przetarg nr 2.1 – odcinek Tarnów – Dębica (31,3 km);
  • Przetarg nr 2.2 – odcinek Dębica – Sędziszów Małopolski (22,1 km)
  • Przetarg nr 2.3 – odcinek Sędziszów Małopolski – Rzeszów Zachodni (21,3 km)

Usługa wymagać będzie również współpracy z dyrektorem projektu i kierownikami kontraktów w ramach realizacji zadania, zajmującymi się m.in. koordynacją działań podmiotów zaangażowanych w zarządzanie i realizację zadania. Inżynier będzie świadczył pełen zakres usług związanych z nadzorem nad realizacją umów podpisanych w ramach przetargów, spraw związanych z umowami przyłączeniowymi, dotyczącymi wykonania robót obejmujących zasilanie sieci trakcyjnej i spraw związanych z przygotowaniem danych niezbędnych do wykonania analiz porealizacyjnych w okresie opracowania dokumentacji projektowej i realizacji robót budowlanych oraz w okresie gwarancji dla robót budowlanych.

Czas realizacji zamówienia od 15.11.2010 r. do 31.12.2015 r.

Modernizacja linii kolejowej nr 91 Kraków – Medyka (138,7 km) ubiega się o finansowanie przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko w ramach projektu: „Modernizacja linii kolejowej E30/C-E30, odcinek Kraków – Rzeszów” – POIiŚ 7.1-30. „Projekt ubiega się o finansowanie przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko”.


Autor: (źródło: PKP PLK S.A., 04.10.2010)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.