baner
baner
baner
PKP Energetyka S.A. Centrala

Fotogaleria

galeria
Akademia Małego Kolejarza

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Przetarg na portal głosowy

10 stycznia br. upłynął termin składania ofert w postępowaniu przetargowym na świadczenie usługi portalu głosowego w ramach infolinii Zarządu Transportu Miejskiego. W odpowiedzi na ogłoszenie wpłynęła oferta od firmy Primespeech Łukasz Brocki.

Zarząd Transportu Miejskiego 27 grudnia 2011 roku ogłosił przetarg nieograniczony na świadczenie usługi portalu głosowego w okresie 1 marca 2012 roku-30 listopada 2013 roku. Zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, firma przystępująca do przetargu powinna dysponować systemem, który m.in.:

  • rozpoznaje mowę polską,
  • umożliwia uzyskanie informacji nt. rozkładu jazdy wszystkich pojazdów komunikacji miejskiej w Warszawie, taryfy przewozowej ZTM, aktualności ZTM,
  • rozpoznaje 5 tys. nazw przystanków, 300 linii komunikacji miejskiej, godziny i daty,
  • jest w stanie obsłużyć do 60 tys. połączeń telefonicznych miesięcznie. 


10 stycznia nastąpiło otwarcie ofert zgłoszonych w postępowaniu przetargowym. Kolejne kroki to wybór najkorzystniejszej oferty oraz, w przypadku spełnienia warunków określonych w ogłoszeniu, podpisanie umowy. 

Portal głosowy został uruchomiony przez ZTM w 2008 roku. System umożliwia uzyskanie informacji bez konieczności kontaktu z konsultantem. Dzwoniąc na infolinię ZTM (czynną całą dobę), pod nr tel. (22) 194-84, osoby korzystające z komunikacji miejskiej mogą uzyskać informacje dotyczące: rozkładów jazdy, tras i połączeń, taryfy przewozowej, ulg biletowych oraz aktualności. Istnieje również możliwość zgłoszenia skargi na kierowców i kontrolerów.

W 2011 roku liczba połączeń obsłużonych przez portal głosowy zamknęła się w liczbie blisko 286 tys. Najwięcej informacji – średnio ok. 37 proc. – dotyczyło rozkładu jazdy komunikacji miejskiej. Na drugim miejscu znalazły się ulgi biletowe (średnio 5 proc.), a na kolejnych taryfa przewozowa (średnio 4,6 proc.) i aktualności ZTM (średnio 0,4 proc.).


Autor: (źródło: ZTM Warszawa, 10.01.2012)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.