baner
baner
baner
Przedsiębiorstwo Wdrażania i Upowszechniania Postępu Technicznego i Organizacyjnego „POSTEOR” Sp. z o.o.

Fotogaleria

galeria
Konkurs Mam Talent 2015

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Przetargi na modernizację i remonty infrastruktury kolejowej WKD

Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o. informuje, że w ramach modernizacji i naprawy zarządzanej infrastruktury kolejowej ogłoszone zostały kolejne postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, planowane do realizacji w 2012r.:

1. WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH NA STACJI WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE WKD – postępowanie ogłoszone 26 marca 2012r., termin składania ofert: 12 kwietnia 2012 r.

Przedmiot zamówienia: wykonanie prac remontowych na stacji Warszawa Śródmieście WKD, zgodnie z zakresem robót:

a. roboty naprawcze oraz malarskie sufitów i ścian peronu, w tym:

  • roboty zabezpieczające,
  • czyszczenie przez szczotkowanie miejsc zagrożonych odpadnięciem kawałków betonu z uszkodzonej konstrukcji stropu,
  • zagruntowanie powierzchni sufitów i ścian gruntem głęboko penetrującym,
  • naprawianie ubytków w elementach konstrukcyjnych stropu i ścian,
  • dwukrotne malowanie powierzchni sufitów i ścian farbą silikonową,


b. naprawa i zabezpieczenie elementów metalowych, w tym: 

  • uzupełnienie brakujących krat wentylacyjnych pod sufitem w obrębie poczekalni i pochylni,
  • naprawa z częściową wymianą, czyszczeniem i pomalowaniem blach maskujących kable wzdłuż ściany peronu,
  • wykonanie dodatkowych wzmocnień dla zamontowanych pod sufitem peronu konstrukcji zabezpieczających z profili nierdzewnych,
  • pomalowanie obramowań tablic reklamowych i pozostałych elementów zamontowanych na ścianie peronu farbą emulsyjną,


c. naprawa ścian zewnętrznych w obrębie nastawni i schodów wejściowych od strony zachodniej, w tym:

  • usunięcie graffiti na ścianach przy klatce schodowej z zabezpieczeniem ich powierzchni przed ponownym pokryciem graffiti,
  • przygotowanie podłoża z odbiciem uszkodzonego tynku na ścianach nastawni, zagruntowanie i przyklejenie płyt styropianowych z wykonaniem wyprawy elewacyjnej,
  • obudowa wystającej z powierzchni ściany nastawni wentylacji z płyty osb grub. 12,5 mm z pomalowaniem,
  • wykonanie obróbki blacharskiej zabezpieczającej naprawioną ścianę nastawni przed wilgocią,
  • wykonanie i montaż brakującej obróbki blacharskiej z blachy stalowej nad blachami przykrywającymi przewody elektryczne wzdłuż ściany na odcinku pochylni,


d. naprawa uszkodzonych płytek granitowych na peronie, w tym:

  • wyrównanie i naprawa pękniętych płytek granitowych na powierzchni peronu z uzupełnieniem wypłukanych spoin,
  • piaskowanie posadzki granitowej peronu,
  • impregnacja powierzchni granitowej peronu przed zanieczyszczeniem,

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: zakończenie do dnia 31 maja 2012r.;

Termin związania ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert);

Tryb udzielania zamówienia: przetarg nieograniczony.

2. KOMPLEKSOWA NAPRAWA TORU NR 1 ORAZ NR 2 LINII KOLEJOWEJ WKD NR 47 NA ODCINKU WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE WKD – KOMORÓW W KM 16,000 – 17,850. Postępowanie ogłoszone 22 marca 2012r., termin składania ofert: 12 kwietnia 2012 r.

Przedmiot zamówienia: wykonanie kompleksowej naprawy toru nr 1 i 2 linii kolejowej WKD nr 47 na odcinku Warszawa Śródmieście WKD – Komorów w km 16,000 - 17,850; ogólny zakres robót przewidzianych do wykonania remontu toru nr 1 oraz remontu toru nr 2 (analogicznie dla obu torów):

  • wymiana nawierzchni torowej w km 16,000 - 17,850,
  • mechaniczne oczyszczenie podsypki tłuczniowej wraz z uzupełnieniem tłucznia,
  • mechaniczne ścięcie ław torowiska,
  • odtworzenie rowu odwadniającego,
  • obniżenie niwelety toru pod wiaduktem torowym w km 16,790 wraz z zabudową skarpy pod wiaduktem,
  • stabilizacja toru (nie wcześniej niż 30 dni po zakończeniu robót).

Pozostałe warunki realizacji:

  • wykonawca zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w celu zapoznania się z warunkami realizacji zamówienia;
  • wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zamówienia przedłoży zamawiającemu harmonogram prac;
  • zabezpieczenie bezpiecznego ruchu pociągów po torze sąsiednim w obrębie remontu (naprawy) przez okres jej trwania do ostatecznego zakończenia i odbioru należy do wykonawcy;
  • wykonawca odpowiada za oznakowanie i zabezpieczenie miejsca wykonywania robót;
  • wykonawca wystąpi z wnioskiem do Urzędu Transportu Kolejowego o wydanie Świadectwa dopuszczenia do eksploatacji dla nowo ułożonego toru; w przypadku złożenia do UTK niekompletnego wniosku o wydanie świadectwa zamawiający wezwie wykonawcę do usunięcia braków we wniosku; wszelkie koszty związane z wydaniem w/w świadectwa dopuszczenia do eksploatacji ponosi wykonawca;
  • nadzór nad inwestycją będzie prowadzić Warszawska Kolej Dojazdowa poprzez Inspektora Nadzoru; Inspektor Nadzoru ma prawo wydawać polecenia oraz weryfikować jakość i zgodność robót;
  • zamawiający wymaga, aby wykonawca na wykonane roboty i zastosowane materiały udzielił co najmniej 36 miesięcznej gwarancji, licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót bez uwag.

Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: w miesiące: lipiec-sierpień 2012r.;

Termin związania ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert);

Tryb udzielania zamówienia: przetarg nieograniczony.


Autor: (źródło: Warszawska Kolej Dojazdowa, 26.03.2012)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.