Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o. informuje, że w ramach modernizacji i naprawy zarządzanej infrastruktury kolejowej ogłoszone zostały kolejne postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, planowane do realizacji w 2012r.:
1. WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH NA STACJI WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE WKD – postępowanie ogłoszone 26 marca 2012r., termin składania ofert: 12 kwietnia 2012 r.
Przedmiot zamówienia: wykonanie prac remontowych na stacji Warszawa Śródmieście WKD, zgodnie z zakresem robót:
a. roboty naprawcze oraz malarskie sufitów i ścian peronu, w tym:
- roboty zabezpieczające,
- czyszczenie przez szczotkowanie miejsc zagrożonych odpadnięciem kawałków betonu z uszkodzonej konstrukcji stropu,
- zagruntowanie powierzchni sufitów i ścian gruntem głęboko penetrującym,
- naprawianie ubytków w elementach konstrukcyjnych stropu i ścian,
- dwukrotne malowanie powierzchni sufitów i ścian farbą silikonową,
b. naprawa i zabezpieczenie elementów metalowych, w tym:
- uzupełnienie brakujących krat wentylacyjnych pod sufitem w obrębie poczekalni i pochylni,
- naprawa z częściową wymianą, czyszczeniem i pomalowaniem blach maskujących kable wzdłuż ściany peronu,
- wykonanie dodatkowych wzmocnień dla zamontowanych pod sufitem peronu konstrukcji zabezpieczających z profili nierdzewnych,
- pomalowanie obramowań tablic reklamowych i pozostałych elementów zamontowanych na ścianie peronu farbą emulsyjną,
c. naprawa ścian zewnętrznych w obrębie nastawni i schodów wejściowych od strony zachodniej, w tym:
- usunięcie graffiti na ścianach przy klatce schodowej z zabezpieczeniem ich powierzchni przed ponownym pokryciem graffiti,
- przygotowanie podłoża z odbiciem uszkodzonego tynku na ścianach nastawni, zagruntowanie i przyklejenie płyt styropianowych z wykonaniem wyprawy elewacyjnej,
- obudowa wystającej z powierzchni ściany nastawni wentylacji z płyty osb grub. 12,5 mm z pomalowaniem,
- wykonanie obróbki blacharskiej zabezpieczającej naprawioną ścianę nastawni przed wilgocią,
- wykonanie i montaż brakującej obróbki blacharskiej z blachy stalowej nad blachami przykrywającymi przewody elektryczne wzdłuż ściany na odcinku pochylni,
d. naprawa uszkodzonych płytek granitowych na peronie, w tym:
- wyrównanie i naprawa pękniętych płytek granitowych na powierzchni peronu z uzupełnieniem wypłukanych spoin,
- piaskowanie posadzki granitowej peronu,
- impregnacja powierzchni granitowej peronu przed zanieczyszczeniem,
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: zakończenie do dnia 31 maja 2012r.;
Termin związania ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert);
Tryb udzielania zamówienia: przetarg nieograniczony.
2. KOMPLEKSOWA NAPRAWA TORU NR 1 ORAZ NR 2 LINII KOLEJOWEJ WKD NR 47 NA ODCINKU WARSZAWA ŚRÓDMIEŚCIE WKD – KOMORÓW W KM 16,000 – 17,850. Postępowanie ogłoszone 22 marca 2012r., termin składania ofert: 12 kwietnia 2012 r.
Przedmiot zamówienia: wykonanie kompleksowej naprawy toru nr 1 i 2 linii kolejowej WKD nr 47 na odcinku Warszawa Śródmieście WKD – Komorów w km 16,000 - 17,850; ogólny zakres robót przewidzianych do wykonania remontu toru nr 1 oraz remontu toru nr 2 (analogicznie dla obu torów):
- wymiana nawierzchni torowej w km 16,000 - 17,850,
- mechaniczne oczyszczenie podsypki tłuczniowej wraz z uzupełnieniem tłucznia,
- mechaniczne ścięcie ław torowiska,
- odtworzenie rowu odwadniającego,
- obniżenie niwelety toru pod wiaduktem torowym w km 16,790 wraz z zabudową skarpy pod wiaduktem,
- stabilizacja toru (nie wcześniej niż 30 dni po zakończeniu robót).
Pozostałe warunki realizacji:
- wykonawca zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w celu zapoznania się z warunkami realizacji zamówienia;
- wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zamówienia przedłoży zamawiającemu harmonogram prac;
- zabezpieczenie bezpiecznego ruchu pociągów po torze sąsiednim w obrębie remontu (naprawy) przez okres jej trwania do ostatecznego zakończenia i odbioru należy do wykonawcy;
- wykonawca odpowiada za oznakowanie i zabezpieczenie miejsca wykonywania robót;
- wykonawca wystąpi z wnioskiem do Urzędu Transportu Kolejowego o wydanie Świadectwa dopuszczenia do eksploatacji dla nowo ułożonego toru; w przypadku złożenia do UTK niekompletnego wniosku o wydanie świadectwa zamawiający wezwie wykonawcę do usunięcia braków we wniosku; wszelkie koszty związane z wydaniem w/w świadectwa dopuszczenia do eksploatacji ponosi wykonawca;
- nadzór nad inwestycją będzie prowadzić Warszawska Kolej Dojazdowa poprzez Inspektora Nadzoru; Inspektor Nadzoru ma prawo wydawać polecenia oraz weryfikować jakość i zgodność robót;
- zamawiający wymaga, aby wykonawca na wykonane roboty i zastosowane materiały udzielił co najmniej 36 miesięcznej gwarancji, licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót bez uwag.
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: w miesiące: lipiec-sierpień 2012r.;
Termin związania ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert);
Tryb udzielania zamówienia: przetarg nieograniczony.