baner
baner
baner
Przedsiębiorstwo Wdrażania i Upowszechniania Postępu Technicznego i Organizacyjnego „POSTEOR” Sp. z o.o.

Fotogaleria

galeria
Czystość na kolei w Polsce

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Publikacje sprawozdań na temat realizacji norm jakości obsługi pasażerów

W związku z licznymi pytaniami dotyczącymi sposobu publikowania w witrynie internetowej Europejskiej Agencji Kolejowej (ERA), sprawozdań na temat realizacji norm jaskości obsługi przez licencjonowanych, pasażerskich przewoźników kolejowych, Urząd Transportu Kolejowego informuje, iż zgodnie z procedurą określoną przez Komisję Europejską, wytyczne w tym zakresie przekazane zostaną bezpośrednio przez Agencję, osobom wyznaczonym do kontaktu w powyższej sprawie przez poszczególne przedsiębiorstwa kolejowe.

Lista osób wyznaczonych do kontaktu z ramienia poszczególnych przedsiębiorstw kolejowych przekazana została przez Urząd Transportu Kolejowego do Komisji Europejskiej. Po ostatecznym doprecyzowaniu kwestii proceduralnych związanych z publikacją sprawozdań pomiędzy Komisją oraz Agencją, ERA skontaktuje się z poszczególnymi przedsiębiorstwami drogą elektroniczną, przekazując stosowne wytyczne.

Wstępny termin publikacji pierwszych sprawozdań w witrynie internetowej ERA zaplanowany został na sierpień br.


Autor: (źródło: Urząd Transportu Kolejowego, 28.07.2011)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.