baner
baner
baner
IME-AUTOLIFT POLSKA

Fotogaleria

galeria
Akademia Małego Kolejarza

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Rewitalizacja linii kolejowej nr 131 na odcinku Bydgoszcz Główna-Tczew

29 lipca 2010r. w siedzibie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji Oddział w Gdańsku odbyło się otwarcie ofert na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych wraz z robotami towarzyszącymi dla zadania inwestycyjnego: „Rewitalizacja linii kolejowej nr 131 Chorzów Batory– Tczew, odcinek Bydgoszcz Główna – Tczew”.

W wyznaczonym terminie, tj. do 29 lipca 2010 r. godz. 11.30 wpłynęły cztery oferty:

Oferta nr 1

  • STRABAG Sp. z o.o. Pruszków

na kwotę 15 285 524,30 zł brutto

Oferta nr 2

  • Konsorcjum VolkerRail-Schweerbau – 131
  • VolkerRail Polska Sp. z o.o. (Pełnomocnik)
  • Schweerbau GmbH&Co. KG Bauunternehmen (Partner)

na kwotę 5 776 452,58 zł brutto

Oferta nr 3

  • Konsorcjum ALUSTA – ZRK DOM
  • ALUSTA S.A. (Pełnomocnik)
  • Zakład Robót Komunikacyjnych DOM Poznań (Partner)

na kwotę 9 507 413,76 zł brutto

Oferta nr 4

  • Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno-Torowe Sp. z o.o. (Gdańsk)

na kwotę 9 534 426,79 zł brutto.

Komisja przetargowa rozpoczęła analizowanie złożonych ofert pod kątem zgodności z wymogami formalnymi i technicznymi. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 13 664 000,00 złotych brutto.

Realizacja zadania nastąpi w systemie Projektuj – buduj.

Przewidywany termin zakończenia prac to 15 listopada 2010r.

Szczegółowy zakres rzeczowy prac przedstawia się następująco:

  • wymiana 9,6 km nawierzchni torowej w torze nr 1 na odcinku Warlubie – Twarda Góra,
  • wymiana elementów nawierzchniowych na stacji Twarda Góra w rozjazdach nr 1 i 2 wraz z wstawkami i torami przyległymi,
  • naprawa przejazdów,
  • wykonanie robót towarzyszących w branży automatyki i elektroenergetycznej.

Podstawowym założeniem inwestycji jest przywrócenie prędkości rozkładowej V =120 km/h, na odcinkach linii poddanych kompleksowej modernizacji oraz likwidacja istniejących ograniczeń w miejscach wykonanych napraw, co w konsekwencji spowoduje skrócenie czasu przejazdu pociągów. W istotny sposób poprawiona zostanie również przepustowość linii.

Inwestycja finansowana ze środków budżetu państwa.


Autor: (źródło: PKP PLK S.A., 02.08.2010)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.