baner
baner
baner
ENIKA Sp. z o.o.

Fotogaleria

galeria
Akademia Małego Kolejarza

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Rusza portal internetowy poświęcony dworcom kolejowym

Rusza nowy portal internetowy poświęcony polskim dworcom kolejowym. Pod adresem www.dworzecpolski.pl można znaleźć ogromną porcję informacji na temat budującej się na naszych oczach marki Dworzec Polski, celach, które stawiają sobie jej twórcy i przełomowych momentach w procesie tworzenia nowej marki.

Portal zawiera najnowsze doniesienia z inwestycji dworcowych, działalności Galerii Open towarzyszącej marce Dworzec Polski, a także mnóstwo danych o dworcach kolejowych, w tym dokumentację multimedialną. Całość uzupełniają kolekcje galerii fotograficznych, informacje o prawach pasażerskich, przystępny rozkład jazdy pociągów oraz stały blog Jacka Prześlugi, członka zarządu PKP SA odpowiedzialnego za rewitalizację dworców kolejowych.

Portal dworzecpolski.pl zawiera ponadto bazę danych z danymi technicznymi o dworcach, informacje o ofercie dworców, liczne przydatne linki, opis praw pasażera i założenia opłaty dworcowej. W materiałach filmowych prezentowane są zasady utrzymania dworców kolejowych w kilku krajach Unii Europejskiej, problemy z zarządzaniem dworcami w Polsce oraz informacje o przebiegu inwestycji dworcowych. Można tam również znaleźć niezbędne dane teleadresowe i informacje praktyczne. Redakcja portalu zapowiada też dużą otwartość na wszelkie formy współpracy w ramach dziennikarstwa obywatelskiego, nie stroniąc od tematów trudnych i problemów zgłaszanych przez samych internautów.

Zawartość merytoryczną i graficzną portalu przygotował zespół spółki Dworzec Polski SA i to ona zajmie się jego utrzymaniem oraz stałym uzupełnianiem treści. Wiele uwagi na stronach portalu poświęcono rebrandingowi dworców – filozofii budowania nowej marki dworcowej, co jest precedensowym przedsięwzięciem w sferze doświadczeń marketingowych polskich marek. Nigdy dotąd bowiem, żadna ze spółek kolejowych nie podejmowała tak znaczącego wyzwania – przemiany marki o bardzo negatywnym ciągu skojarzeń w markę nowoczesną, dobrze odbieraną przez klientów, budzącą pozytywne emocje. Portal tematyczny jest jednym z istotnych elementów tego procesu, prowadzonego – co warto dodać – własnymi siłami spółki, bez wsparcia zewnętrznych agencji doradztwa strategicznego i z wykorzystaniem niewielkiego budżetu.

Ten proces będzie znacznie trudniejszy niż rebranding CPN przeistaczającego się w Orlen, ponieważ dotyka marki o znacznie gorszej kondycji. Zdaniem prezesa Jacka Prześlugi, przedsięwzięcie potrwa około trzech lat, sprzyja mu koniunktura inwestycyjna na dworcach i ogromne zaangażowanie pracowników PKP SA oraz Dworca Polskiego.


Autor: (źródło: PKP S.A., 30.08.2011)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.