baner
baner
baner
CARGOTOR Sp. z o.o.

Fotogaleria

galeria
Akademia Małego Kolejarza

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Silna konkurencja w postępowaniu na modernizację odcinka Siedlce - Terespol

29 września 2011 roku otwarto oferty w przetargu w ramach II etapu modernizacji linii kolejowej E20/CE20 na odcinku Siedlce – Terespol. W ramach prac modernizacyjnych planuje się pełny zakres robót dla LCS Łuków na stacjach: Siedlce, Łuków i Międzyrzec Podlaski oraz modernizację systemów sterowania ruchem kolejowym i systemów telekomunikacyjnych na odcinkach szlakowych o długości ponad 78 km.

Oferty na realizację tego zadania złożyło dwanaście konsorcjów:

Oferta nr 1:
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych „POL-AQUA" S.A.,
PiasecznoDRAGADOS S.A., Hiszpania
Vias y Construcciones S.A,
HiszpaniaElectren S.A., Hiszpania
na kwotę 427 390 878,05 PLN netto, 525 690 780,00 PLN brutto

Oferta nr 2:
OHL ŽS a.s., Brno
na kwotę 489 522 081,01 PLN netto, 602 112 159,64 PLN brutto

Oferta nr 3:
TORPOL Sp.z o.o., Poznań
„Przedsiębiorstwo Usług Technicznych INTERCOR" Sp. z o.o., Zawiercie
na kwotę 643 135 134,47 PLN netto, 791 056 215,40 PLN brutto

Oferta nr 4:
Budimex S.A., Warszawa
Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Spółka z o.o., Warszawa
na kwotę 544 997 798,00 PLN netto, 670 347 291,54 PLN brutto

Oferta nr 5:
Przedsiębiorstwo Robót Komunikacyjnych w Krakowie S.A.
Bilfinger Berger Budownictwo S.A., Warszawa,
Biuro Inżynieryjnych Usług Projektowych Sp. z o.o., Kraków
Krakowskie Zakłady Automatyki S.A. Kraków
na kwotę 506 771 700,00 PLN netto, 623 329 191,00 PLN brutto

Oferta nr 6:
STRABAG Sp. z o.o., Pruszków
VIAMONT DSP a.s., Republika Czeska
LEONHARD WEISS GmbH&Co. KG, Niemcy,
(LEONHARD WEISS GmbH&Co. KG,Wrocław)
TRAKCE a.s., Republika Czeska
THALES POLSKA Sp. z o.o. Poznań
na kwotę 509 724 751,42 PLN netto, 626 961 444,25 PLN brutto

Oferta nr 7:
FCC CONSTRUCCIÓN S.A., Hiszpania
na kwotę 318 000 000,00 PLN netto, 391 140 000,00 PLN brutto

Oferta nr 8:
PORR (Polska) S.A., Warszawa
Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie Sp. z o.o., Kraków
Katowickie Przedsiębiorstwo Budownictwa "BUDUS" S.A.
na kwotę 523 828 523,00 PLN netto, 644 309 083,29 PLN brutto

Oferta nr 9:
FEROCO S.A., Poznań
„Energopol – Południe" S.A., Sosnowiec
na kwotę 500 901 536,49 PLN netto, 616 108 889,88 PLN brutto

Oferta nr 10:
Mostostal Warszawa S.A.,
ACCIONA INFRAESTRUCTURAS S.A., Hiszpania
TOR-KAR-SSON Sp. z o.o., Warszawa
Przedsiębiorstwo Remontowo Budowlane „TOR" Sp. z o.o., Mysłowice
na kwotę 566 700 000,00 PLN netto, 697 041 000,00 PLN brutto

Oferta nr 11:
PKP Energetyka S.A., Warszawa
Trakcja-Tiltra S.A., Warszawa
Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno-Torowe Spółka z o.o. w Gdańsku
na kwotę 487 843 000,00 PLN netto, 600 046 890,00 PLN brutto

Oferta nr 12:
Mostostal Białystok Sp. z o.o., Białystok
Construcciones Y Promociones Coprosa S.A., Hiszpania
Bia-Stal Sp. z o.o., Białystok
na kwotę 446 969 178,02 PLN netto, 549 772 088,96 PLN brutto

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla LCS Łuków – stacja Siedlce, Łuków i Międzyrzec Podlaski (pełny zakres robót) oraz odcinki szlakowe (tylko systemy sterowania ruchem kolejowym i telekomunikacja) w zakresie:

  • nawierzchni torowej, podtorza i odwodnienia,
  • likwidacji zbędnej infrastruktury kolejowej,
  • połączenia zmodernizowanej infrastruktury kolejowej z niepodlegającą likwidacji,
  • peronów, przejść pod torami oraz kładki dla pieszych,
  • obiektów inżynieryjnych,
  • przejazdów w poziomie szyn oraz budowy dróg objazdowych i wiaduktów,
  • sieci trakcyjnej i konstrukcji wsporczych,
  • systemu sterowania ruchem kolejowym wraz z Lokalnym Centrum Sterowania na stacji Łuków,
  • sieci telekomunikacyjnej,
  • systemów DSAT i UOZ oraz urządzeń zmniejszających hałas,
  • budynków,
  • systemu zasilania nietrakcyjnego. 


Okres realizacji zamówienia wynosi 35 miesięcy od dnia podpisania umowy. 

Celem projektu jest przygotowanie infrastruktury technicznej linii do parametrów eksploatacyjnych określonych w umowach AGC i AGTC, tj. prędkości pociągów w ruchu pasażerskim do 160 km/h, a w ruchu towarowym 120 km/h, skrócenie czasu podróży oraz zwiększenie komfortu i bezpieczeństwa podróżnych. Ponadto zwiększenie efektywności systemu sterowania ruchem, poprawa warunków ekologicznych oraz zmniejszenie oddziaływania linii kolejowej na środowisko naturalne, a także dostosowanie infrastruktury kolejowej dla korzystania osób o ograniczonych możliwościach ruchowych.

Zadanie, będące przedmiotem zamówienia realizowane jest w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej E 20/CE 20 na odcinku Siedlce –Terespol, etap II" (POIiŚ 7.1 – 9.1)

Projekt ubiega się o finansowanie z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko oraz środków własnych.


Autor: (źródło: PKP PLK S.A., 30.09.2011)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.