baner
baner
baner
TABOR DĘBICA Sp. z o.o.

Fotogaleria

galeria
Czystość na kolei w Polsce

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Silna konkurencja w postępowaniu na modernizację odcinka Siedlce - Terespol

29 września 2011 roku otwarto oferty w przetargu w ramach II etapu modernizacji linii kolejowej E20/CE20 na odcinku Siedlce – Terespol. W ramach prac modernizacyjnych planuje się pełny zakres robót dla LCS Łuków na stacjach: Siedlce, Łuków i Międzyrzec Podlaski oraz modernizację systemów sterowania ruchem kolejowym i systemów telekomunikacyjnych na odcinkach szlakowych o długości ponad 78 km.

Oferty na realizację tego zadania złożyło dwanaście konsorcjów:

Oferta nr 1:
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych „POL-AQUA" S.A.,
PiasecznoDRAGADOS S.A., Hiszpania
Vias y Construcciones S.A,
HiszpaniaElectren S.A., Hiszpania
na kwotę 427 390 878,05 PLN netto, 525 690 780,00 PLN brutto

Oferta nr 2:
OHL ŽS a.s., Brno
na kwotę 489 522 081,01 PLN netto, 602 112 159,64 PLN brutto

Oferta nr 3:
TORPOL Sp.z o.o., Poznań
„Przedsiębiorstwo Usług Technicznych INTERCOR" Sp. z o.o., Zawiercie
na kwotę 643 135 134,47 PLN netto, 791 056 215,40 PLN brutto

Oferta nr 4:
Budimex S.A., Warszawa
Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Spółka z o.o., Warszawa
na kwotę 544 997 798,00 PLN netto, 670 347 291,54 PLN brutto

Oferta nr 5:
Przedsiębiorstwo Robót Komunikacyjnych w Krakowie S.A.
Bilfinger Berger Budownictwo S.A., Warszawa,
Biuro Inżynieryjnych Usług Projektowych Sp. z o.o., Kraków
Krakowskie Zakłady Automatyki S.A. Kraków
na kwotę 506 771 700,00 PLN netto, 623 329 191,00 PLN brutto

Oferta nr 6:
STRABAG Sp. z o.o., Pruszków
VIAMONT DSP a.s., Republika Czeska
LEONHARD WEISS GmbH&Co. KG, Niemcy,
(LEONHARD WEISS GmbH&Co. KG,Wrocław)
TRAKCE a.s., Republika Czeska
THALES POLSKA Sp. z o.o. Poznań
na kwotę 509 724 751,42 PLN netto, 626 961 444,25 PLN brutto

Oferta nr 7:
FCC CONSTRUCCIÓN S.A., Hiszpania
na kwotę 318 000 000,00 PLN netto, 391 140 000,00 PLN brutto

Oferta nr 8:
PORR (Polska) S.A., Warszawa
Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie Sp. z o.o., Kraków
Katowickie Przedsiębiorstwo Budownictwa "BUDUS" S.A.
na kwotę 523 828 523,00 PLN netto, 644 309 083,29 PLN brutto

Oferta nr 9:
FEROCO S.A., Poznań
„Energopol – Południe" S.A., Sosnowiec
na kwotę 500 901 536,49 PLN netto, 616 108 889,88 PLN brutto

Oferta nr 10:
Mostostal Warszawa S.A.,
ACCIONA INFRAESTRUCTURAS S.A., Hiszpania
TOR-KAR-SSON Sp. z o.o., Warszawa
Przedsiębiorstwo Remontowo Budowlane „TOR" Sp. z o.o., Mysłowice
na kwotę 566 700 000,00 PLN netto, 697 041 000,00 PLN brutto

Oferta nr 11:
PKP Energetyka S.A., Warszawa
Trakcja-Tiltra S.A., Warszawa
Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno-Torowe Spółka z o.o. w Gdańsku
na kwotę 487 843 000,00 PLN netto, 600 046 890,00 PLN brutto

Oferta nr 12:
Mostostal Białystok Sp. z o.o., Białystok
Construcciones Y Promociones Coprosa S.A., Hiszpania
Bia-Stal Sp. z o.o., Białystok
na kwotę 446 969 178,02 PLN netto, 549 772 088,96 PLN brutto

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla LCS Łuków – stacja Siedlce, Łuków i Międzyrzec Podlaski (pełny zakres robót) oraz odcinki szlakowe (tylko systemy sterowania ruchem kolejowym i telekomunikacja) w zakresie:

  • nawierzchni torowej, podtorza i odwodnienia,
  • likwidacji zbędnej infrastruktury kolejowej,
  • połączenia zmodernizowanej infrastruktury kolejowej z niepodlegającą likwidacji,
  • peronów, przejść pod torami oraz kładki dla pieszych,
  • obiektów inżynieryjnych,
  • przejazdów w poziomie szyn oraz budowy dróg objazdowych i wiaduktów,
  • sieci trakcyjnej i konstrukcji wsporczych,
  • systemu sterowania ruchem kolejowym wraz z Lokalnym Centrum Sterowania na stacji Łuków,
  • sieci telekomunikacyjnej,
  • systemów DSAT i UOZ oraz urządzeń zmniejszających hałas,
  • budynków,
  • systemu zasilania nietrakcyjnego. 


Okres realizacji zamówienia wynosi 35 miesięcy od dnia podpisania umowy. 

Celem projektu jest przygotowanie infrastruktury technicznej linii do parametrów eksploatacyjnych określonych w umowach AGC i AGTC, tj. prędkości pociągów w ruchu pasażerskim do 160 km/h, a w ruchu towarowym 120 km/h, skrócenie czasu podróży oraz zwiększenie komfortu i bezpieczeństwa podróżnych. Ponadto zwiększenie efektywności systemu sterowania ruchem, poprawa warunków ekologicznych oraz zmniejszenie oddziaływania linii kolejowej na środowisko naturalne, a także dostosowanie infrastruktury kolejowej dla korzystania osób o ograniczonych możliwościach ruchowych.

Zadanie, będące przedmiotem zamówienia realizowane jest w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej E 20/CE 20 na odcinku Siedlce –Terespol, etap II" (POIiŚ 7.1 – 9.1)

Projekt ubiega się o finansowanie z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko oraz środków własnych.


Autor: (źródło: PKP PLK S.A., 30.09.2011)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.