baner
baner
baner
Enviro-Chemia Polska Sp. z o.o.

Fotogaleria

galeria
Katastrofy i wypadki kolejowe

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

SkyCash dla każdego

14 lutego rozpoczęła się kampania informacyjna o usłudze „Bilet przez telefon komórkowy” ze SkyCash, czyli nowym sposobie sprzedaży biletów czasowych Zarządu Transportu miejskiego w Warszawie. Mobilne płatności stają się coraz bardziej popularne, nie tylko wśród młodych zwolenników technicznych nowinek - dlatego do „komórkowych” zakupów chcemy zachęcić zarówno nastolatków, jak i osoby starsze. Oferta skierowana jest nie tylko do warszawiaków. Ułatwi również dostęp do komunikacji turystom odwiedzającym stolicę.

W Punktach Obsługi Pasażerów ZTM oraz w pojazdach komunikacji miejskiej pasażerowie znajdą ulotki ze wskazówkami, jak korzystać z aplikacji SkyCash. Naklejki z podobną graficzną instrukcją zostały umieszczone w taborze. Na monitorach w autobusach oraz na ekranach Infocity w metrze emitowane są plansze informujące o usłudze.

Po szczegółowe informacje o usłudze „Bilet przez telefon komórkowy” ze SkyCash zapraszamy na stronę internetową ZTM, na którą kierują także bannery umieszczone na popularnych stołecznych portalach. Na specjalnej podstronie został zamieszczony praktyczny, ilustrowany filmami i grafiką, przewodnik, jak „krok po kroku” korzystać z usługi – „ściągnąć” aplikację SkyCash na telefon, zarejestrować się, zasilić konto i kupować bilety oraz jak postępować podczas kontroli, a w razie potrzeby złożyć reklamację.

Partnerzy ZTM przygotowali konkursy, zachęcające do zainstalowania na telefonie komórkowym aplikacji SkyCash i przetestowania nowego sposobu zakupów.

Użytkownicy, którzy zarejestrują się w SkyCash poprzez aplikację dostępną na portalu społecznościowym Facebook (facebook.com/skycash), kupią komórkowy bilet i odpowiedzą na pytanie: „Dlaczego uważasz, że zakup biletu komunikacji miejskiej za pomocą telefonu komórkowego jest praktyczny” mają szansę na nagrodę główną - iPhone’a 4. Ponadto, co tydzień - począwszy od drugiego tygodnia konkursu - dziesięciu wylosowanych uczestników, którzy kupili bilety ZTM Warszawa poprzez SkyCash, otrzyma bonifikatę pieniężną. Na ich konto SkyCash wpłynie kwota, jaką wydali na bilety w ciągu 7 dni poprzedzających datę losowania, przy czym zwrot będzie dotyczył pierwszych dwóch telefonicznych biletów kupionych każdego dnia.

16 lutego rozpoczął się konkurs „Kupuj bilety ze SkyCash”. Osoby, które zainstalują aplikację SkyCash i odpowiedzą na konkursowe pytania będą miały szanse zdobyć doładowanie konta. Szczegóły na stronie www.one-2-one.pl/konkurs.

Organizatorami konkursów i fundatorami nagród są SkyCash oraz spółka One-2-One.



Autor: (źródło: Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie, 17.02.2011)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.