baner
baner
baner
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Trans-Mot” Sp. z o.o.

Fotogaleria

galeria
Czystość na kolei w Polsce

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Stadler, czy PESA?

We wtorek 12 stycznia w siedzibie Warszawskiej Kolei Dojazdowej nastąpiło otwarcie ofert w przetargu na dostawę 14 elektrycznych zespołów trakcyjnych. Wpłynęły dwie propozycje: szwajcarskiego Stadlera i bydgoskiej PESY. Oferta Stadlera opiewa na 305 mln złotych netto (372 mln brutto), oferta PESY na 231 mln zł netto (281 mln brutto). Pod uwagę brane są także takie parametry, jak zużycie energii, masa pojazdu i terminy dostaw. WKD przeznaczyła na zakup 14 EZT-ów kwotę 291 mln zł. brutto.


Autor: (źródło: PESA, 12.01.2010)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.