baner
baner
baner
Przedsiębiorstwo Inżynieryjne SOCAR spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa

Fotogaleria

galeria
Konkurs Mam Talent 2015

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Studium wykonalności Kolei Dużych Prędkości

W dniu 14 kwietnia 2010 r. rozstrzygnięto postępowanie na wyłonienie wykonawcy studium wykonalności budowy linii kolejowej dużych prędkości z Wrocławia i Poznania przez Łódź do Warszawy.

Za najkorzystniejszą uznano ofertę Konsorcjum IDOM:

  • Ingenieria IDOM Internacional S.A., Hiszpania,
  • Biuro Projektów Komunikacyjnych w Poznaniu sp. z o.o.,
  •  

Cena oferty:  48.951.000,00 zł netto.

PKP PLK S.A. przewidywała na wykonanie SW 70 168 800, 00 zł netto.

W postępowaniu prowadzonym w trybie dialogu konkurencyjnego wzięły udział konsorcja:

  • Konsorcjum w składzie: 1. SENER Sp. z o.o., Warszawa, Polska; 2. SENER INGENIERIA Y SISTEMAS, S.A., Las Arenas, Vizcaya, Hiszpania; 3. Centralne Biuro Projektowo-Badawcze Budownictwa Kolejowego „KOLPROJEKT” Sp. z o.o., Warszawa, Polska; 4. EGIS Poland Sp. z o.o Warszawa, Polska; 5. EGIS Rail S.A., Villeurbanne Cedex, Francja.
  • Konsorcjum w składzie: 1. SYSTRA, Paryż, Francja; 2. SAFEGE, Nanterre, Francja; 3. EC HARRIS INTERNATIONAL, Londyn, Wielka Brytania.
  • Konsorcjum w składzie: 1. Ingenieurbüro Dipl.-Ing H. Vössing GmbH, Düsseldorf, Niemcy; 2. Dornier Colsulting GmbH, Immenstaad am Bodensee.
  • Konsorcjum w składzie: 1. Ingenieria IDOM International S.A., Madryt, Hiszpania; 2. Biuro Projektów Komunikacyjnych w Poznaniu sp. z o.o., Poznań, Polska.
  • Konsorcjum w składzie: 1. Pöyry Infra GmbH, Lörrach, Niemcy; 2. Pöyry Infra Sp. z o.o., Kraków, Polska; 3. VIAPONTE – Projectos e Consultoria de Engenharia, S.A., Lizbona, Portugalia.
  •  

Część I zadania stanowi – opracowanie Studium Wykonalności dla budowy linii kolejowej dużych prędkości Wrocław/Poznań – Łódź – Warszawa (SW dla LDP) i jej połączeń z Centralną Magistralą Kolejową (CMK), na które składa się wykonanie wszystkich czynności i analiz, w tym analizy wielokryterialnej trzech wariantów przebiegu LDP i jej połączeń z linią CMK oraz zarekomendowanie wariantu najkorzystniejszego do realizacji i wskazanie wariantu najkorzystniejszego dla środowiska;

Deklarowany czas realizacji: 13 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

Część II zadania stanowi – uszczegółowienie SW dla LDP, w tym: uszczegółowienie wybranego wariantu przebiegu linii kolejowej dużych prędkości Wrocław/Poznań – Łódź – Warszawa i jej połączeń z linią CMK, uszczegółowienie analiz, opracowanie raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, opracowanie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, sporządzenie dokumentu p.n. „Rezultaty studium wykonalności wraz z analizą kosztów i korzyści dla projektów infrastruktury kolejowej” oraz opracowanie opisów przedmiotu zamówienia dla wyboru wykonawców kolejnych etapów przygotowania do budowy LDP.

Termin realizacji: 27 miesięcy od dnia podpisania umowy.


Autor: (źródło: PKP PLK S.A., 14.04.2010)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.