baner
baner
baner
CargoMaster Sp. z o.o.

Fotogaleria

galeria
Akademia Małego Kolejarza

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Track Tec pionierem na rynku rumuńskim

Track Tec S.A., jako pierwsza polska firma, dostarcza podkłady strunobetonowe na rynek rumuński. Na mocy decyzji rumuńskiego urzędu kolejnictwa (AFER), produkty Grupy mogą być wykorzystywane na publicznych sieciach kolejowych w Rumunii na odcinkach o standardowej szerokości toru oraz na liniach szerokotorowych na granicy z Ukrainą i Republiką Mołdawii.

Pierwsze podkłady przeznaczone na eksport do Rumunii, wyprodukowane w zakładzie produkcyjnym Track Tec w Suwałkach, zostały zamontowane na odcinku linii kolejowej Craiova – Bukareszt. Zlecenie dotyczy podkładów typu PS-93 dla standardowej szerokości toru z mocowaniem szyn W 14. Budowa jest realizowana na zlecenie i pod kierownictwem Track Tec, a nadzór nad pracami budowlanymi przejął dział budowy państwowych kolei rumuńskich (CFR).

– Jesteśmy pierwszą polską firmą w obszarze naszej działalności, której udało się wejść ze swoją produkcją do Rumunii. To bardzo duży sukces, m.in. z uwagi na fakt, że przedsiębiorcy wychodzący poza rynki macierzyste muszą liczyć się z koniecznością sprostania nie tylko bardzo wysokim wymogom jakościowym, ale również restrykcyjnym obwarowaniom formalno-prawnym. – powiedział Jarosław Pawluk, Prezes Zarządu Track Tec S.A.

Dostawa i montaż podkładów Track Tec jest konsekwencją oficjalnego dopuszczenia podkładów przez rumuński urząd kolejnictwa (AFER). Zgodnie z tą decyzją podkłady Track Tec mogą być montowane na publicznych sieciach kolejowych w Rumunii, zarówno na odcinkach o normalnej szerokości toru 1435 mm, jak i na liniach szerokotorowych o prześwicie 1520 mm na granicy z Ukrainą i Republiką Mołdawii.

Grupa Track Tec, oprócz rumuńskiej kolei, dostarcza podkłady również dla innych firm budowlanych i międzynarodowych konsorcjów, które prowadzą prace na remontowanych i nowo budowanych odcinkach IV Paneuropejskiego Korytarza Transportowego, biegnącego z Niemiec przez Rumunię do Stambułu i do czarnomorskiego portu Konstanca.


Autor: (źródło: Track Tec, 07.03.2012)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.