baner
baner
baner
Qumak S.A.

Fotogaleria

galeria
Katastrofy i wypadki kolejowe

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Umowa na linię E 30

13 października 2010 roku PKP Polskie Linie Kolejowe S.A podpisały umowę na opracowanie analiz post - realizacyjnych w zakresie weryfikacji pierwotnego oszacowania kosztów i korzyści dla dwóch projektów na linii kolejowej E 30. Kontrakt o wartości 7 200,0 EUR netto(8 784,0 EUR brutto) zrealizuje firma BBF Sp. z o.o, z siedzibą w Poznaniu.

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi, polegającej na opracowaniu dwóch analiz post-realizacyjnych, obejmujących weryfikację pierwotnego oszacowania kosztów i korzyści sporządzonego na etapie składania wniosków o dofinansowanie.

Zamówienie dotyczy dwóch projektów:

1. ISPA/FS Nr 2001/PL/16/P/PT/013 Modernizacja linii kolejowej E 30 na odcinku Węgliniec – Legnica

Projekt jest realizowany na linii kolejowej E 30, leżącej w III Paneuropejskim Korytarzu Trans-portowym i obejmuje: modernizację układu torów, przebudowę podtorza, kompleksową budowę odwodnienia torów, przebudowę układu rozjazdów, modernizację i likwidację przejazdów kolejowych w poziomie szyn, budowę peronów, modernizację sieci trakcyjnej, urządzeń zasilania trakcji i odbiorów nietrakcyjnych, roboty na obiektach mostowych i przepustach, przebudowę przejść dla pieszych, budowę dróg równoległych, budowę urządzeń sterowania ruchem kolejowym i łączności.

Zakres rzeczowy projektu realizowany był w ramach 17 kontraktów: 7 kontraktów na usługi, 2 kontraktów typu „projektuj i buduj”, 8 kontraktów na roboty.

2. ISPA/FS Nr 2002/PL/16/P/PT/016 Modernizacja linii kolejowej E 30 na odcinkach: Węgliniec – Zgorzelec i Węgliniec – Bielawa Dolna

Projekt jest realizowany na linii kolejowej E 30, leżącej w III Paneuropejskim Korytarzu Transportowym i obejmuje: modernizację dwóch odcinków linii kolejowej E 30 (Węgliniec – Zgorzelec i Węgliniec – Bielawa Dolna) w zakresie podtorza, nawierzchni, odwodnienia, obiektów inżynieryjnych będących w złym stanie technicznym, sygnalizacji i łączności, elektryfikacji odcinka C-E 30 Węgliniec – Bielawa Dolna i przygotowania odcinka Węgliniec – Zgorzelec do przyszłej elektryfikacji.

Zakres rzeczowy realizowany był w ramach 11 kontraktów: 4 kontrakty na usługi, 2 kontrakty typu „projektuj buduj”, 5 kontraktów na roboty.

Termin wykonania całości przedmiotu niniejszej umowy wynosi 90 dni od dnia podpisania umowy.

Po ukończeniu projektu Komisja Europejska dokonuje oceny sposobu jego realizacji w aspekcie skuteczności i efektywności wykorzystania środków FS. Ocena końcowa obejmuje również osiągnięty stan realizacji projektu w aspekcie oszacowania stopnia realizacji pierwotnie zakładanych celów. Celem bezpośrednim zamówienia jest uzyskanie analiz efektywności ekonomiczno-finansowej, które będą wykorzystane w opracowaniu Raportów końcowych dla Komisji Europejskiej.

Oba projekty finansowane w ramach projektu FS Nr 2004/PL/16/C/PA/002 „Pomoc w zakresie przygotowania i wdrażania projektów kolejowych współfinansowanych z Funduszu Spójności”.


Autor: (źródło: PKP PLK S.A., 18.10.2010)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.