baner
baner
baner
PIOMAR Środowiska dla elektroniki

Fotogaleria

galeria
Akademia Małego Kolejarza

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Wagon filmowy był popularny

Jak informuje PKP Intercity, podczas trwającej całe lato akcji Orange Kino Letnie filmy wyświetlane w kinach pod gwiazdami obejrzało ponad 100 tysięcy osób. Na sopockim molo projekcje obejrzało 62 tysiące osób. 35 tysięcy widzów zasiadło na zakopiańskich Krupówkach, a prawie 10 tysięcy oglądało filmy w jeżdżącym po kraju wagonie filmowym.

Przedsięwzięcie przygotowano we współpracy z miastami partnerskimi – Sopotem i Zakopanem oraz z PKP Intercity. Charakterystyczną częścią projektu Orange Kino Letnie był wagon filmowy oficjalnego przewoźnika projektu – spółki PKP Intercity. Kursował on przez całe wakacje pomiędzy Sopotem a Zakopanem. W czasie podróży pasażerowie mogli oglądać wyświetlane filmy. Wagon pokonał swoją trasę łącznie 71 razy, dzięki czemu filmy obejrzało blisko 10 tysięcy pasażerów.

W repertuarze Orange Kino Letnie znalazło się 99 najciekawszych tytułów filmowych ostatnich lat. Wśród nich każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Tytułami najchętniej oglądanymi były: "Slumdog. Milioner z ulicy", "To nie tak jak myślisz, kotku", "Sen Kassandry", "Pulp Fiction", "Frida", "Vicky, Cristina, Barcelona", "Wszystko gra", "Coco Chanel". Rekord popularności pobił "Step Up - taniec zmysłów" - niemal 2 tysiące widzów w Sopocie i przeszło 800 w Zakopanem.

- Wagon filmowy jest kolejnym przykładem zaangażowania PKP Intercity w promocję kultury. Ponadto jest ciekawą innowacją, której celem jest zwiększenie komfortu podróży. Wagony filmowe zostały bardzo dobrze przyjęte przez podróżnych, więc możemy się spodziewać, że w przyszłym roku w wakacje pojawią się na dobrze znanej podróżnym trasie. Mamy nadzieję, że pasażerowie pociągów PKP Intercity będą mogli go także spotkać w innych relacjach. Wagon filmowy jest doskonałym miejscem na zorganizowanie eventu firmowego a także doskonałym i niekonwencjonalnym nośnikiem reklamowym. Jesteśmy otwarci na Państwa propozycje. Osoby zainteresowane prosimy o kontakt marketing@intercity.pl. – czytamy w komunikacie PKP Intercity.


Autor: (źródło: PKP Intercity, 14.09.2009)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.