baner
baner
baner
TAMTRON S.A.

Fotogaleria

galeria
Czystość na kolei w Polsce

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Wagon filmowy był popularny

Jak informuje PKP Intercity, podczas trwającej całe lato akcji Orange Kino Letnie filmy wyświetlane w kinach pod gwiazdami obejrzało ponad 100 tysięcy osób. Na sopockim molo projekcje obejrzało 62 tysiące osób. 35 tysięcy widzów zasiadło na zakopiańskich Krupówkach, a prawie 10 tysięcy oglądało filmy w jeżdżącym po kraju wagonie filmowym.

Przedsięwzięcie przygotowano we współpracy z miastami partnerskimi – Sopotem i Zakopanem oraz z PKP Intercity. Charakterystyczną częścią projektu Orange Kino Letnie był wagon filmowy oficjalnego przewoźnika projektu – spółki PKP Intercity. Kursował on przez całe wakacje pomiędzy Sopotem a Zakopanem. W czasie podróży pasażerowie mogli oglądać wyświetlane filmy. Wagon pokonał swoją trasę łącznie 71 razy, dzięki czemu filmy obejrzało blisko 10 tysięcy pasażerów.

W repertuarze Orange Kino Letnie znalazło się 99 najciekawszych tytułów filmowych ostatnich lat. Wśród nich każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Tytułami najchętniej oglądanymi były: "Slumdog. Milioner z ulicy", "To nie tak jak myślisz, kotku", "Sen Kassandry", "Pulp Fiction", "Frida", "Vicky, Cristina, Barcelona", "Wszystko gra", "Coco Chanel". Rekord popularności pobił "Step Up - taniec zmysłów" - niemal 2 tysiące widzów w Sopocie i przeszło 800 w Zakopanem.

- Wagon filmowy jest kolejnym przykładem zaangażowania PKP Intercity w promocję kultury. Ponadto jest ciekawą innowacją, której celem jest zwiększenie komfortu podróży. Wagony filmowe zostały bardzo dobrze przyjęte przez podróżnych, więc możemy się spodziewać, że w przyszłym roku w wakacje pojawią się na dobrze znanej podróżnym trasie. Mamy nadzieję, że pasażerowie pociągów PKP Intercity będą mogli go także spotkać w innych relacjach. Wagon filmowy jest doskonałym miejscem na zorganizowanie eventu firmowego a także doskonałym i niekonwencjonalnym nośnikiem reklamowym. Jesteśmy otwarci na Państwa propozycje. Osoby zainteresowane prosimy o kontakt marketing@intercity.pl. – czytamy w komunikacie PKP Intercity.


Autor: (źródło: PKP Intercity, 14.09.2009)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.