baner
baner
baner
Vossloh Cogifer Polska sp. z o.o.

Fotogaleria

galeria
Akademia Małego Kolejarza

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Warszawskie przystanki za krótkie

Tramwaje, Na odnowionych platformach przystankowych w Al. Jerozolimskich, mieścić się miały jeden za drugim. Nie przewidziano jednak, iż niskopodłogowce są dłuższe niż 30 metrów. Pasażerowie wychodzą więc prosto na tory.

Gdy na przystanku przy Pl. Zawiszy  stanie 30-metrowa PESA 120N (w warszawskiej wersji pięcioczłonowej liczy sobie ponad 31,8 metra długości), a jako drugi podjedzie dwuwagonowy chorzowski skład 105Na (niespełna 30 metrów), to ostatnie drzwi w drugim wagonie wystają poza obręb wysepki przystankowej. A podróżni wychodząc nie idą przecież wzdłuż wysepki przystankowej, lecz skracają sobie drogę przez tory.

Kłopot z PESĄ w Al. Jerozolimskich to przedsmak tego, czego można oczekiwać na Trasie W-Z. Pierwsze z zamówionych 186 długich tramwajów 120N  przyjeżdżać do stolicy mają w 2010 roku. Przy wjeździe na trasę W-Z na trzeci pojazd może w ogóle zabraknąć miejsca.


Autor: (źródło: Konrad Majszyk, Życia Warszawy, 27.11.2009)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.