baner
baner
baner
Przedsiębiorstwo Wdrażania i Upowszechniania Postępu Technicznego i Organizacyjnego „POSTEOR” Sp. z o.o.

Fotogaleria

galeria
Czystość na kolei w Polsce

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Warszawskie tramwaje nie zarabiają na reklamie

Ogłoszenia umieszczane na pojazdach firm transportu miejskiego dają mniejsze zyski. - Sądzę, że zakłady transportowe będą musiały zweryfikować swoje stawki, po tym jak odczuły ok. 66-proc. spadek przychodów z reklamy. Spodziewałbym się, że w przyszłym roku zmienią ceny. - mówi Paweł Orłowski, wiceprezes CAM Media, spółki będącej jednym z większych graczy na rynku reklamy tranzytowej. Swoje projekty umieszcza w i na pojazdach transportu miejskiego. Na tym polu funkcjonują także AMS i Business Consulting. Przychody tych firm w III kw. wyniosły 5,1 mln zł, o ponad 50 proc. mniej niż rok wcześniej.

Wstępne analizy świadczą o tym, iż w dużych polskich miastach większość zakładów transportowych nie planuje obniżek. Mogą natomiast wystąpić zmiany na największym rynku reklamy tranzytowej - w Warszawie.

- Ceny mamy na identycznym poziomie jak w ubiegłym roku, ale być może będziemy stosować stawki promocyjne. Nie ma jeszcze wiążącej decyzji w tej sprawie. - mówi Adam Stawicki, rzecznik Miejskich Zakładów Autobusowych w Warszawie, pytany o cennik na 2010 r.

Tramwaje Warszawskie, które mają jak dotąd względnie niewielkie spadki wpływów reklamowych, również zapowiadają zmiany w cenniku. Wynikać one będą jednak z wprowadzanych w tym roku ograniczeń umieszczania reklamy całopowierzchniowej na tramwajach.

- Ograniczenie zostało wprowadzone przez Zarząd Transportu Miejskiego i dotyczy zakazu zawierania nowych umów na reklamę całopojazdową po 1 sierpnia 2009 r. Wszystkie umowy zawarte przed tym terminem będą obowiązywać do czerwca 2010 r. Obecnie może być wykorzystywana jedynie powierzchnia na prawych burtach tramwaju. - mówi Michał Powałka, rzecznik TW.


Autor: (źródło: ziu, Rzeczpospolita, 05.11.2009)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.