baner
baner
baner
Przedsiębiorstwo Wdrażania i Upowszechniania Postępu Technicznego i Organizacyjnego „POSTEOR” Sp. z o.o.

Fotogaleria

galeria
Akademia Małego Kolejarza

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Warszawskie tramwaje nie zarabiają na reklamie

Ogłoszenia umieszczane na pojazdach firm transportu miejskiego dają mniejsze zyski. - Sądzę, że zakłady transportowe będą musiały zweryfikować swoje stawki, po tym jak odczuły ok. 66-proc. spadek przychodów z reklamy. Spodziewałbym się, że w przyszłym roku zmienią ceny. - mówi Paweł Orłowski, wiceprezes CAM Media, spółki będącej jednym z większych graczy na rynku reklamy tranzytowej. Swoje projekty umieszcza w i na pojazdach transportu miejskiego. Na tym polu funkcjonują także AMS i Business Consulting. Przychody tych firm w III kw. wyniosły 5,1 mln zł, o ponad 50 proc. mniej niż rok wcześniej.

Wstępne analizy świadczą o tym, iż w dużych polskich miastach większość zakładów transportowych nie planuje obniżek. Mogą natomiast wystąpić zmiany na największym rynku reklamy tranzytowej - w Warszawie.

- Ceny mamy na identycznym poziomie jak w ubiegłym roku, ale być może będziemy stosować stawki promocyjne. Nie ma jeszcze wiążącej decyzji w tej sprawie. - mówi Adam Stawicki, rzecznik Miejskich Zakładów Autobusowych w Warszawie, pytany o cennik na 2010 r.

Tramwaje Warszawskie, które mają jak dotąd względnie niewielkie spadki wpływów reklamowych, również zapowiadają zmiany w cenniku. Wynikać one będą jednak z wprowadzanych w tym roku ograniczeń umieszczania reklamy całopowierzchniowej na tramwajach.

- Ograniczenie zostało wprowadzone przez Zarząd Transportu Miejskiego i dotyczy zakazu zawierania nowych umów na reklamę całopojazdową po 1 sierpnia 2009 r. Wszystkie umowy zawarte przed tym terminem będą obowiązywać do czerwca 2010 r. Obecnie może być wykorzystywana jedynie powierzchnia na prawych burtach tramwaju. - mówi Michał Powałka, rzecznik TW.


Autor: (źródło: ziu, Rzeczpospolita, 05.11.2009)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.