baner
baner
baner
Zakład Maszyn Elektrycznych EMIT S.A. Grupa Cantoni

Fotogaleria

galeria
Czystość na kolei w Polsce

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Ważą się losy Służby Ochrony Kolei

Zrobię wszystko, aby doprowadzić do udanego końca legislacji poselskiego projektu o Straży Kolejowej. – oświadczył Janusz Piechociński, wiceprzewodniczący sejmowej Komisji Infrastruktury. Poseł nadal podtrzymuje swój pomysł na wyodrębnioną, podległą MSWiA służbę – Straży Kolejowej. Ma ona być prewencyjną formacją „pierwszego kontaktu”, która będzie wyspecjalizowana w zabezpieczeniu osób i mienia na sieci kolejowej i obszarach kolejowych. Piechociński zdumiony jest tym, że za projektem likwidacji SOK optowali przedstawiciele Ministerstwa Infrastruktury, gdyż oznaczać to będzie znaczące obciążenie finansowe dla rynku kolejowego, który (w odróżnieniu od dróg) będzie z własnych środków finansował bezpieczeństwo na torach.

- Zabierzemy więc 150 milionów kolei na firmy ochroniarskie, a przed wyborami, dla propagandy będziemy mówić o promocji budżetowej ( na około 50 mln złotych ) "Tirów na tory"? – pyta retorycznie poseł.


Autor: (źródło: Kolejowa Oficyna Wydawnicza, 19.02.2010)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.