baner
baner
baner
DOLNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO NAPRAW INFRASTRUKTURY KOMUNIKACYJNEJ DOLKOM Sp. z o.o.

Fotogaleria

galeria
Akademia Małego Kolejarza

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Wymiana nawierzchni torowej na odcinku Bielsko Biała – Żywiec

Jak poinformowały PKP Polskie Linie Kolejowe S.A., 7 lipca w siedzibie spółki podpisano umowę inwestycyjną nr FS 2001/PL/16/P/PT/015-08 B-1 na wykonanie robót dodatkowych związanych z wymianą nawierzchni torowej linia 139 tor nr 1 Bielsko Biała – Żywiec (km 66,420 – 70,245) obiekt 8/20/T. Podpisanie dokumentu odbyło się w ramach projektu FS 2001/PL/16/P/PT/015 „Poprawa stanu infrastruktury kolejowej w Polsce”.

Zakres zamówienia:

  1. Wykonanie drenażu wgłębnego w km ~ 67,200 – 67,500 (dł. ok. 303m), w tym: wykonanie drenażu głębinowego w otulinie z geowłókniny i obsypce tłuczniowej; wykonanie studni (Su-1, A-1,A-2,A-3,A-4,A-5,A-6) wraz z towarzyszącymi robotami ziemnymi;
  2. Zabudowa drenażu skarpowego przyporowego w km 67,190-67,316 (dł. ok. 126m), w tym: wykop i plantowanie skarpy wykopu pod ściek skarpowy przyporowy; rozłożenie geowłókniny i wypełnienie wykopu tłuczniem;
  3. Zabezpieczenie skarpy przekopu geokratą perforowaną w km 67,190 – 67,316  (dł. ok. 126 m);
  4. Zabezpieczenie skarpy przekopu biowłókniną w km 67,080-67,190;
  5. Zabudowa płytkich korytek na podbudowie z chudego betonu na odcinkach: km 67,186 – 67,398 (ok. 212 m) i 67,500 – 67,530 (ok. 30 m); łącznie ok. 242 m
  6. Poszerzenie korony torowiska w km 67,186 – 67,530 (dł. ok. 344 m)
  7. Wyprofilowanie skarp rowów i likwidacja rowu w km 67,398 – 67,500 (dł. ok. 102 m). Pogłębienie rowu pod zabudowę korytek w km 67,500 – 67,530 (dł. ok. 30 m);
  8. Podbicie toru (przewiduje się osiadanie toru po robotach odwadniających) 0,500 km;
  9. Budowa drogi technologicznej (dojazdowej) ok. 276 m2;
  10.  Przebudowa kabla srk wraz z wydłużeniem na odcinku robót od km 67,186 do km 67,398;
     

Wykonawcą jest konsorcjum firm:

  1. Schweerbau GmbH & Co. KG Bauunternehmen - Pełnomocnik Konsorcjum
  2. VolkerRail Polska Sp. z o.o.
  3. Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie Spółka z o.o.
  4. Zakład Robót Komunikacyjnych – DOM w Poznaniu Sp. z o.o.
     

Wartość umowy:

  • cena netto 963.000,00 PLN
  • podatek od towarów i usług (VAT) 211.860,00 PLN
  • cena brutto 1.174.860,00 PLN
     

Okres realizacji zadania to 1 miesiąc od daty podpisania umowy plus 12 miesięcy gwarancji (okres zgłaszania wad).


Autor: (źródło: PKP PLK S.A., 13.07.2009)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.