baner
baner
baner
APB Paweł Brych

Fotogaleria

galeria
Czystość na kolei w Polsce

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Z „ekspresów” szybciej do metra

Mieszkańcy Nowodworów i Tarchomina korzystający z linii ekspresowych E-4 i E-8, od 6 grudnia będą rano dojeżdżali bliżej wejścia do stacji Marymont.

Obecnie obie linie, po pokonaniu ul. Modlińskiej i mostu Grota-Roweckiego, zanim skręcą w ul. Włościańską w kierunku pętli Metro Marymont, muszą „odstać” w długiej kolejce. Skręt jest blokowany przez pieszych, którzy idą do metra oraz przez samochody dojeżdżające do parkingu P+R. Dodatkowo po wyjściu z autobusu muszą jeszcze czekać na światłach przed przejściem dla pieszych.

Od poniedziałku (6 grudnia) obie linie ekspresowe, zawiozą pasażerów przed  wejście do stacji podziemnej kolei. Zamiast skręcać w prawo na pętlę, miną skrzyżowanie z Włościańską i wysadzą pasażerów na przystanku przed Halą Marymoncką. Potem pojadą prosto do pl. Wilsona i przez ul. Krasińskiego, Wisłostradę, most Grota-Roweckiego i Modlińską – wrócą bez pasażerów na Tarchomin. Takie rozwiązanie będzie funkcjonowało tylko w godzinach porannych. Po południu autobusy będą wjeżdżały na pętlę.

Pasażerowie chcący rano jechać w kierunku przeciwnym, będą na pętli przy metrze mogli skorzystać z linii 508, która kursuje obecnie co 3 minuty.


Autor: (źródło: Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie, 03.12.2010)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.