baner
baner
baner
Qumak S.A.

Fotogaleria

galeria
Czystość na kolei w Polsce

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Z numerkiem do kasy ZTM

Warszawski punkt obsługi pasażerów Zarządu Transportu Miejskiego przy ul. Senatorskiej uruchomił system kolejkowy. Pasażerowie, aby dostać się do okienka kasowego nie muszą stać w kolejce, gdyż dostają specjalne numerki.

ZTM wprowadził system podobny tego, który działa np. na poczcie. W punkcie obsługi pasażera stanął automat, który po wybraniu odpowiedniej opcji drukuje bilet z numerkiem. Nadruk informuje o tym, ile osób czeka do wybranego okienka.

Na ekranie pojawią się do wyboru: „Kasy biletowe” - jeżeli chcemy zakupić bilety, uiścić opłatę dodatkową za jazdę bez ważnego biletu, załatwić formalności związane z biletem dla rodzin wielodzietnych lub zwrócić wcześniej zakupione bilety; oraz „Informacja” - jeżeli chcemy dowiedzieć się czegoś na temat usług ZTM, kupić rozkład jazdy lub złożyć skargę albo wniosek.

Wyświetlacz umieszczony jest na każdym ze stanowisk. Informuje on o numerze biletu, którego posiadacz w danym momencie powinien zgłosić się do okienka. Poza tym, emitowany jest komunikat głosowy z tą informacją. System jest jeszcze w fazie testów.


Autor: (źródło: Sebastian Luciński, mmwarszawa.pl, 06.09.2009)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.