baner
baner
baner
PKP Energetyka S.A. Centrala

Fotogaleria

galeria
Konkurs Mam Talent 2015

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

Z numerkiem do kasy ZTM

Warszawski punkt obsługi pasażerów Zarządu Transportu Miejskiego przy ul. Senatorskiej uruchomił system kolejkowy. Pasażerowie, aby dostać się do okienka kasowego nie muszą stać w kolejce, gdyż dostają specjalne numerki.

ZTM wprowadził system podobny tego, który działa np. na poczcie. W punkcie obsługi pasażera stanął automat, który po wybraniu odpowiedniej opcji drukuje bilet z numerkiem. Nadruk informuje o tym, ile osób czeka do wybranego okienka.

Na ekranie pojawią się do wyboru: „Kasy biletowe” - jeżeli chcemy zakupić bilety, uiścić opłatę dodatkową za jazdę bez ważnego biletu, załatwić formalności związane z biletem dla rodzin wielodzietnych lub zwrócić wcześniej zakupione bilety; oraz „Informacja” - jeżeli chcemy dowiedzieć się czegoś na temat usług ZTM, kupić rozkład jazdy lub złożyć skargę albo wniosek.

Wyświetlacz umieszczony jest na każdym ze stanowisk. Informuje on o numerze biletu, którego posiadacz w danym momencie powinien zgłosić się do okienka. Poza tym, emitowany jest komunikat głosowy z tą informacją. System jest jeszcze w fazie testów.


Autor: (źródło: Sebastian Luciński, mmwarszawa.pl, 06.09.2009)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.