baner
baner
baner
TIMEX S.A. Hegenscheidt-MFD

Fotogaleria

galeria
Czystość na kolei w Polsce

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

ZTM z informacją dotrze do wszystkich

Zarząd Transportu Miejskiego rozpoczyna wielką akcję informacyjną związaną z funkcjonowaniem komunikacji miejskiej w czasie EURO 2012. Informacje będą dostępne m.in. w pojazdach komunikacji miejskiej, w hotelach, na dworcach i lotnisku.

Część działań związanych z informacją o komunikacji miejskiej już wykonano. Na stronie ZTM jest podstrona EURO, na której można znaleźć wszystkie informacje o komunikacji w czasie mistrzostw. Poczynając od zmian tras regularnych linii autobusowych, poprzez informacje o tymczasowych parkingach Parkuj i Jedź, a na szczegółowych mapach i schematach kończąc.

Ponadto na pojazdach komunikacji miejskiej zostały umieszczone naklejki z composite logo Miasta Gospodarza. ZTM – 100 dni przed pierwszym meczem – przygotował także specjalny, okolicznościowy wzór Warszawskiej Karty Miejskiej. Na ekranach biletomatów stopniowo pojawiają się również komunikaty w czterech językach (angielski, niemiecki, rosyjski, polski). Trwają także testy angielskich zapowiedzi głosowych wybranych przystanków.

Od jutra informacji o transporcie publicznym w czasie EURO będzie znacznie więcej. W pojazdach komunikacji miejskiej pojawi się 3 tys. plakatów formatu A3 (po polsku i angielsku). Plakaty (A5) pojawią się także w ponad 260 wiatach przystankowych oraz w urzędach dzielnic i gmin ościennych. Przy Dworcu Centralnym pojawią plakaty typu „citylight”. 29 maja plakaty zostaną umieszczone także w pociągach SKM i KM. W autobusach MZA i w tramwajach będą także wyświetlane na monitorach plansze.

Od 1 czerwca, w Punktach Informacji Turystycznej, będzie dostępny folder "Komunikacją miejską na mecz".

Informacji nie zabraknie także w mediach. Przygotowane przez ZTM plansze z informacjami o lokalizacji tymczasowych parkingów P+R, pojawią się na łamach ogólnopolskich dzienników (Super Express i Gazeta Wyborcza). Reklama będzie się pojawiała także w dzienniku Metro. Na antenie TVP Warszawa będą emitowane 2 dni przed meczami spoty informacyjne o organizacji komunikacji i tymczasowych parkingach.

W dniach poprzedzających mecze w pojazdach komunikacji miejskiej będą umieszczane ulotki informujące o zmianach w komunikacji miejskiej oraz specjalne mapki.

Na parkingach wręczane będą ulotki informujące, jak dojechać z danego parkingu do Stadionu Narodowego oraz do Strefy Kibica oraz jak wrócić po meczu.

Przez cały czas trwania turnieju, w warszawskich hotelach i głównych miejscach noclegowych, dostępne będą także specjalne nośniki informacyjne – minicards (format wizytówkowy).


Autor: (źródło: ZTM Warszawa, 25.05.2012)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.