baner
baner
baner
ARROW ELECTRONICS POLAND

Fotogaleria

galeria
Akademia Małego Kolejarza

Sonda

Co twoim zdaniem robi Urząd Transportu Kolei?

Wspiera rozwój kolei
Hamuje rozwój kolei
Nie mam zdania

Newsletter

Zawsze aktualne informacje

Logowanie

Nie masz konta?
Zapomniałeś hasło?
Jesteś tutaj:

ZTM z informacją dotrze do wszystkich

Zarząd Transportu Miejskiego rozpoczyna wielką akcję informacyjną związaną z funkcjonowaniem komunikacji miejskiej w czasie EURO 2012. Informacje będą dostępne m.in. w pojazdach komunikacji miejskiej, w hotelach, na dworcach i lotnisku.

Część działań związanych z informacją o komunikacji miejskiej już wykonano. Na stronie ZTM jest podstrona EURO, na której można znaleźć wszystkie informacje o komunikacji w czasie mistrzostw. Poczynając od zmian tras regularnych linii autobusowych, poprzez informacje o tymczasowych parkingach Parkuj i Jedź, a na szczegółowych mapach i schematach kończąc.

Ponadto na pojazdach komunikacji miejskiej zostały umieszczone naklejki z composite logo Miasta Gospodarza. ZTM – 100 dni przed pierwszym meczem – przygotował także specjalny, okolicznościowy wzór Warszawskiej Karty Miejskiej. Na ekranach biletomatów stopniowo pojawiają się również komunikaty w czterech językach (angielski, niemiecki, rosyjski, polski). Trwają także testy angielskich zapowiedzi głosowych wybranych przystanków.

Od jutra informacji o transporcie publicznym w czasie EURO będzie znacznie więcej. W pojazdach komunikacji miejskiej pojawi się 3 tys. plakatów formatu A3 (po polsku i angielsku). Plakaty (A5) pojawią się także w ponad 260 wiatach przystankowych oraz w urzędach dzielnic i gmin ościennych. Przy Dworcu Centralnym pojawią plakaty typu „citylight”. 29 maja plakaty zostaną umieszczone także w pociągach SKM i KM. W autobusach MZA i w tramwajach będą także wyświetlane na monitorach plansze.

Od 1 czerwca, w Punktach Informacji Turystycznej, będzie dostępny folder "Komunikacją miejską na mecz".

Informacji nie zabraknie także w mediach. Przygotowane przez ZTM plansze z informacjami o lokalizacji tymczasowych parkingów P+R, pojawią się na łamach ogólnopolskich dzienników (Super Express i Gazeta Wyborcza). Reklama będzie się pojawiała także w dzienniku Metro. Na antenie TVP Warszawa będą emitowane 2 dni przed meczami spoty informacyjne o organizacji komunikacji i tymczasowych parkingach.

W dniach poprzedzających mecze w pojazdach komunikacji miejskiej będą umieszczane ulotki informujące o zmianach w komunikacji miejskiej oraz specjalne mapki.

Na parkingach wręczane będą ulotki informujące, jak dojechać z danego parkingu do Stadionu Narodowego oraz do Strefy Kibica oraz jak wrócić po meczu.

Przez cały czas trwania turnieju, w warszawskich hotelach i głównych miejscach noclegowych, dostępne będą także specjalne nośniki informacyjne – minicards (format wizytówkowy).


Autor: (źródło: ZTM Warszawa, 25.05.2012)

Jesteś zalogowany jako: Gość
Aktualizacja: 13-02-2018 
Powered by Heuristic
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.